Известие

Collapse
No announcement yet.

Така наречения oil heat exchanger

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колко въздух минава над кората та да охлажда картера? Като знам как с повечето масла-ментета щоцовете ни тракат като на дизели се замислям за маслен радиатор! Това бе встрани от темата на Ферарист,но ще ми е интересен резултата Аз преди година и нещо си байпаснах горещата вода на дросела и не виждам негатив!
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
      Колко въздух минава над кората та да охлажда картера? Като знам как с повечето масла-ментета щоцовете ни тракат като на дизели се замислям за маслен радиатор! Това бе встрани от темата на Ферарист,но ще ми е интересен резултата Аз преди година и нещо си байпаснах горещата вода на дросела и не виждам негатив!
      Ами колкото въздух минава и през водния радиятор колега те толко
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        re

        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Ами колкото въздух минава и през водния радиятор колега те толко
        Да прав си,но не всичкият въздух влязъл в коша минава през картера.Аз съм за маслен радиатор ако ще се подготвя колата за голямо натоварване!
        NESH
        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

        Comment


        • #19
          Изтърбуших я тая гад, обаче все още не мога да сложа преходника с масления термостат, щото се оказа че резбите у са различни с тая на оригиналния......става дума за преходничето дето се завива масления филтър за него, това е една цилидрична гадост, с резба и от вътрешната страна, която се навива към мас помпа и държи в случая масления термостат - затва на тоя етап само резнах тръбите, и байпасирах водата директно към термостата - на теория можеше и да запуша тия отвори, но съществува вероятноста да се затормозят водните потоци, тъй като тогава водата от термостата ще циркулира през сумарно по малко сечение.....
          Ще цъкна и снимка като стане сичко готово....

          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            А това увиване на чугунен колектор с термолента за къв чеп? Да не го пукнеш?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Имам бол излишна, а щом оригинално има алум щит там, значи е добре да не се разкарва жега из района......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                А това увиване на чугунен колектор с термолента за къв чеп? Да не го пукнеш?
                Къв е тоя мотор че реши че е с чугун
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Къв е тоя мотор че реши че е с чугун
                  От какво е колектора?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    От какво е колектора?
                    Е от какво от къде да знам като гледам мотора е 16В ТС което значи че е с тръбен колектор
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Е от какво от къде да знам като гледам мотора е 16В ТС което значи че е с тръбен колектор
                      И не му пречи тази изолация?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        И не му пречи тази изолация?
                        Даже му помага
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Запазва жегата вътре
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #28
                            Добре де,в крайна сметка по-добре или по-зле е с тоя байпас.Че аз получих проблем на едната тръбичка проби на запресовката и да знам какво да правя сега???
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment


                            • #29
                              Така и аз да напиша че направих байпас между тръбичките преди сепаратора.Че едната тръбичка много лошо изби.....да си кажа мнението-засега е добре,не прегрява,но ми направи впечатлението,че когато бачка парното неможе да вдигне 90 градуса.При спряно си ги вдига,подминава,пуска се перката и пак падат-всичко както и трябва да е.Утре пак ще има тестове да видиме дали няма да има промени.
                              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                              Comment


                              • #30
                                Обезвъздушил ли си......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X